.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر تعاون: نیازمندان مسکن مهر شناسایی شده اند

وزیر تعاون با اشاره به اینکه تا کنون بیش دو میلیون نفر در طرح مسکن مهر ثبت نام کرده اند، گفت: در این راستا همه نیازمندان واقعی مسکن در کشور به طرح مسکن مهر ورود پیدا کردند.

محمد عباسی عصر دیروز در حاشیه افتتاح نخستین جایگاه سوخت سی ان جی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه در قالب طرح مسکن مهر همه متقاضیان صاحب مسکن می شوند، تصریح کرد: آینده طرح مسکن مهر هدف گذاری شده است و با روند کنونی پیش بینی آینده ای درخشان برای متقاضیان این طرح می شود.

وزیر تعاون با اشاره به اینکه بیش از 150 هزار تعاونی در کشور فعال است، اظهارداشت: تاکنون از محل تعاونیها دو میلیون و 500 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شده است.

به گفته وی حدود 55 درصد سرمایه گذاری توسط خود تعاونی ها انجام شده است.

عباسی با بیان اینکه سهم زنان در تشکیل تعاونیها 25 درصد است، خاطرنشان کرد: بخش تعاون متصل به بدنه مردم است و بیشتر آنچه که در بخش تعاون در برنامه چهارم توسعه محقق شده است توسط مردم انجام شده است.

وی اظهار داشت: برای رسیدن سهم تعاونیها در اقتصاد ملی به 25 درصد تا پایان برنامه پنجم باید بتوانیم همراه مولفه های اقتصادی همه ظرفیتهای سرمایه گذاری و اشتغال در این بخش را فراهم کنیم که این حمایتها در سیاستهای اصل 44 اشاره شده است.

وزیر تعاون با اشاره به اینکه برای اینکه ظرفیت بخش تعاون به لحاظ اقتصادی افزایش پیدا کند باید اجرای همه مفاد اصل 44 قانون اساسی صورت گیرد، خاطر نشان کرد: این امر نیز با کمک و همراهی دولت و مردم محقق خواهد شد.

عباسی نقش تعاون در ارتقای اقتصاد کشور را یادآور شد و گفت: با آماده شدن زیرساخت ها و توانمندسازی اقشار متوسط و ضعیف جامعه در قالب تعاونی ها و همچنین ورود جوانان فاقد سرمایه که تاکنون به عرصه اقتصادی وارد نشدند به این بخش شاهد یک تحول اقتصادی در کشور خواهیم یود.
وی با اشاره به اینکه وزارت تعاون 14 راهبرد را برای ارتقای بخش تعاون تدوین می کند، یادآورشد: پیگیری موارد ابلاغی سیاستهای اصل 44، نظارت جامع بر تعاونیها، توانمند سازی جوانان در قالب بنیادهای توسعه کارآفرینی و تعاون در استانها، گسترش تعاونیهای دانش بنیاد برای دانشجویان در مراکز دانشگاهی و تشکیل و تأسیس بانک توسعه تعاون از جمله این راهبردها است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.